Steve Perryman Sport Travel

Steve Perryman Sport Travel

Nå er Steve Perryman Sport Travel medlem i Sponsor- og Eventforeningen.

- Vi så det som naturlig å bli med i Sponsor- og Eventforeningen da det er et utmerket sted for å bli inspirert, utvide nettverk og lære mer om en meget spennende og innovativ bransje. For oss som selskap er det viktig å følge med på hva som rører seg i sponsorverden, forklarer Jan Serenander i Steve Perryman Sport Travel.

Jan Serenander

Han forklarer videre at Steve Perryman Sport Travel har lang erfaring med å tilrettelegge turer for sport- og reiseglade nordmenn.

- Vi er spesialister på reiser knyttet opp mot idrett. Våre spesialfelt er fotball-, ishockey- og Formel 1-turer.

Steve Perryman Sport Travel er et nordisk selskap med kontorer i Sverige, Finland, Danmark og Norge. De tilbyr også event- og konferansereiser til de aller fleste storbyer, forklarer Jan Serenander.

- Vår lange erfaring med å sy sammen sportsreiser sørger for at våre kunder kan få hjelp med det aller meste slik at reisen blir den opplevelsen de ønsker.

Les mer om vårt nyeste medlem her

Velkommen til Sponsor- og Eventforeningen !