Valgtid i Sponsor- og Eventforeningen

Valgtid i Sponsor- og Eventforeningen

Nytt styre i Sponsor- og Eventforeningen skal velges på Årsmøtet i mars. Dette er din sjanse til å spille inn forslag til styrekandidater.

- Ta gjerne kontakt med meg innen nyttår, forteller Vegard Arntsen

De tre som er medlemmer av valgkomiteen er Vegard Arntsen fra Sponsor Insight, Lena Hansen fra Equinor og Kirsti Bjerva fra Rogaland Teater. Arntsen er leder av komiteen.Valgkomiteen er allerede i gang med tankearbeidet for å sette sammen et godt og representativt styre - til beste for foreningens arbeid og fremtidige liv.

Denne gang er det seks styreposisjoner som skal besettes, og det for en to-års periode.

- Nå har du sjansen til å påvirke. Vet du om noen som ivrer for Sponsor- og Eventforeningen, eller har du selv lyst til å gjøre en innsats for bransjen, så ta kontakt med meg, sier Arntsen.

Valg av styremedlemmene finner sted på foreningens årsmøte tidlig i mars.

- Men vi både skal og må ha forslaget til styresammensetning klart i innen utgangen av januar. Så send meg gjerne en epost allerede nå, oppfordrer Arntsen.

Siste frist for å tipse eller melde sin interesse til valgkomiteen er innen nyttår.

Kontakt valgkomiteens leder Vegard Arntsen, HE

Nåværende styre ser du HER

Vegard Arntsen

Pressekontakt Daglig leder i Sponsor Insight PRESSE: Ressursperson i forhold til sponsing, tall og statistikk 934 32 655

Velkommen til Sponsor- og Eventforeningen !

0166 oslo