Arkitektskisse av det oppgraderte stasjonsområdet.

Ullevål Stadion - kiosk/kafé/butikklokale til leie

Stasjonsområdet ved Ullevål Stadion er nylig oppgradert. I den anledning kan vi tilby helt ny kiosk/kafe/butikk på knutepunktet Ullevål Stadion med flott eksponering. Lokalet er ledig med mulighet for kort og/eller lang tidshorisont i leiekontrakten.

Send e-post til iee@sporveien.com for å melde interesse.

Sporveien er Norges største leverandør av kollektivtransport målt i antall reiser. I datterselskapene Sporveien Trikken, Sporveien T-banen og Unibuss ble det i 2020 gjennomført 155 millioner enkeltreiser.

Konsernet har 3700 ansatte, og i 2020 hadde selskapet en omsetning på 4,7 milliarder kroner. Sporveien eier, utvikler og forvalter infrastrukturen knyttet til T-bane og trikk - det vil si skinner, stasjoner, tuneller, baser, bygninger og signalanlegg. Konsernet har også et helhetlig ansvar for driften av kollektivtrafikken, inkludert vedlikehold og oppgraderinger av vogner, skinner og annen infrastruktur. Sporveien eier i tillegg datterselskapene Sporveien Vognmateriell, Bussanlegg og Sporveien Media. Sporveien er 100 prosent eid av Oslo kommune.