Velkommen til lansering av Oslos nye trikker!

Velkommen til lansering av Oslos nye trikker!

Den aller første av totalt 87 nye og moderne trikker har endelig ankommet Oslo. Følg det digitale festarrangementet 12. oktober 2020 kl.17:00.

Den aller første av totalt 87 nye og moderne trikker har endelig ankommet Oslo. Denne historiske milepælen i Oslos omfattende satsning på trikketilbudet er en stor begivenhet for hele byen som selvfølgelig må feires!

Vi har derfor den store gleden av å invitere til en digital festlansering fra trikkehallen vår på Grefsen mandag 12. oktober kl.17:00, som sendes på en skjerm nær deg. Vi byr på et variert program med mye spennende innhold, så hold av tidspunktet!

Følg lanseringen ved å trykke her.

Eller: Delta på Facebook-arrangementet!

Digitalt arrangement

Det er spesielle tider, hvor helse og sikkerhet må settes først. Det veier spesielt tungt i Sporveien, en bedrift med mange ansatte som fyller en samfunnskritisk rolle. På grunn av den pågående koronapandemien er en digital lansering den beste og tryggeste løsningen for din helse og sikkerhet.

Velkommen!