Sett tennene i Vampire Frappuccino

Sett tennene i Vampire Frappuccino

Endelig Halloween og vi kan ikke vente med å ta en bit av nyheten Vampire Frappuccino – en skummelt smakfull Frappuccino som kun er tilgjengelig i perioden 25.10 - 31.10 hos Starbucks. Tør du smake?

Årets Halloweendrikk er ikke bare god, den er skummelt god! Vampire Frappuccino er en Chocolate Frappuccino med en twist. I tillegg til den myke sjokoladebasen inneholder den swirls av jordbærsirup. Drikken er toppet med krem og ja, du gjettet riktig, blodrød jordbærsaus.

Vampire Frappuccino finnes kun i perioden 25.10 - 31.10. Ta en slurp, før den forsvinner...

Umoe Restaurants er Skandinavias ledende restaurantkonsern med en årlig omsetning på over 5 milliarder kroner og 9000 medarbeidere fordelt på over 430 restauranter og kaféer i Skandinavia. Umoe Restaurants driver kjeder som Starbucks, Peppes Pizza, Burger King, LEON, TGI Friday's og Blender som blant annet består av Cafe Opus, La Baguette og Eataly. Umoe Restaurants er eid av Umoe AS, hvor majoritetseier er Jens Ulltveit-Moe og hans familie. Sammen med HMSHost eier Umoe Restaurants også HMSHost-Umoe Food & Beverage Company som drifter serveringssteder på flere flyplasser i Norge.  www.umoerestaurants.com

Ida Baardseth

Brand Manager Starbucks Norge 41402194