STIHL tilbyr All Inclusive for hagen

STIHL tilbyr All Inclusive for hagen

Smarte og trygge tjenester som forenkler hverdagen og frigjør tid gjør inntog i hjemmene våre – fra streamingtjenester til rengjøringshjelp får stadig større plass. Nå lanserer STIHL All Inclusive i Norge og gjør det mulig for kundene å nyte en flott gressplen uten mye anstrengelse. Som navnet antyder, er alt inkludert. Årlig service, vinterlagring og finansieringsløsning for din robotklipper.

Stadig flere oppdager fordelene med en robotklipper, og det spås at i 2021 er det flere enn noensinne som vil installere en robot i hagen sin. For de som foretrekker å nyte hagen, eller de som ikke har mulighet til å stelle den selv, tilbyr STIHL en komfortabel tjeneste der robotklipperen iMOW inngår.

Utvalget av effektive, stillegående og utslippsfrie robotklippere fra STIHL er bredt, og det finnes en iMOW for enhver gressplen, fra de minste i 4-serien til de største i 6-serien. Med STIHL All Inclusive velger kunden sin optimale iMOW, og til en fast kostnad over 60 måneder inngår installering, årlig service og vinterlagring i fire år. Etter fire år kan kunden beholde sin iMOW, eller oppgradere til en ny modell.

Konseptet ble introdusert i Danmark i 2020, og har blitt en stor suksess. Med den store og økende etterspørselen etter iMOW i Norge, kommer STIHL All Inclusive også til å slå an også her.

- Vi vil at det skal være enkelt å være STIHL-kunde. Med STIHL All Inclusive og iMOW får kunder mye mer enn bare en robotgressklipper av høy kvalitet. Det er bare å lene seg tilbake og nyte det fine resultatet, sier Bjørn Sønsteby, country manager i STIHL Norge.

STIHL All Inclusive lanseres i Norge den 8. mars og tilbys innledningsvis hos et 20-talls sertifiserte forhandlere. Det er planer om å utvide med flere forhandlere i fremtiden.

Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte:
Benedicte K. Movik, pressekontakt STIHL Norge, 33 42 05 00, benedicte.movik@stihl.no

STIHL utvikler og produserer verktøy til hage, skogbruk og landskapspleie. Produktene selges kun via autoriserte fagforhandlere i omkring 1 000 spesialbutikker i Norden. Det norske hovedkontoret ligger i Sandefjord. I 2019 hadde STIHL en omsetning på 3,93 milliarder euro. Konsernet har drøyt 17 000 medarbeidere i ca. 160 land. Les mer på www.stihl.no

Pressekontakt PR og kommunikasjonssjef STIHL Norden +46 73 736 23 14