Svedbergs setter farge på årets baderomsmøbler

Nå er det mulig å få Svedbergs baderomsserier Forma, DK og Stil i hvilken som helst farge. Noen har regnet ut at det finnes 1950 ulike nyanser å velge mellom. Til info så finnes hele NCS-skalaen, en gladnyhet for alle som liker farger.

Velg valgfri NCS-farge.

De tre møbelseriene Forma, DK og Stil kan nå fås i valgfri NCS farge mot pristillegg. Det samme gjelder også om kunden velger å kombinere noen av disse seriene med SID. (Svedbergs individual design). Perfekt for de som kanskje elsker rosa, har lilla som favorittfarge eller som vil matche sine gule baderomsvegger.

-Trenden i baderomsverden går mot at flere og flere vil skape en individuell stil. Og få velge farge på sine baderomsmøbler er en mulighet vi tror og håper at mange kommer å velge sier Stefan Svensson hos Svedbergs.

Økt valgfrihet

Muligheten til å velge farge øker den allerede sterke følelsen av fleksibilitet som gjennomsyrer Svedbergs sortiment. Kunden har tidligere kunnet velge bredde og dybde på underdel, håndtak, servant, benkeskive og overdel Nå legges også valgfri farge til.

-Vi har arbeidet hardt med vårt sortiment de seneste årene og hatt stor fremgang. Og nå kunne tilby i stort sett ubegrensede fargemuligheter kjennes veldig bra, avslutter Stefan.

• baderommet
  • baderom
  • bad

Svedbergs er Nordens ledende baderomsprodusent med salg i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island, Storbritannia, Estland, Latvia, Litauen, Russland og Ukraina. Moderselskapet Svedbergs i Dalstorp AB driver sin virksomhet i Dalstorp, Västergötland der også mesteparten av produksjonen finner sted. Siden 3. oktober 1997 har Svedbergs’ aksjer vært notert på Stockholms fondsbørs.