Roar Slotsvik overtar som ny adm. dir. i Tafjord Connect AS.

Endringer i ledelsen av Tafjord Connect

Roar Slotsvik tar over som ny administrerende direktør for Tafjord Connect AS, og blir dermed ansvarlig for TAFJORDs fibersatsing. Selskapet har frem til nå vært ledet av konstituert administrerende direktør Gunnar Hareide. Hareide fortsetter jobben med å utvikle og lede Tafjord Marked AS, hvor fokuset er på strømsalg til privat- og bedriftskunder.

Roar har bred erfaring innen innkjøp, prosjektledelse og salgs- og markedsledelse fra flere bransjer, og bringer med seg ulike perspektiv fra både maritim-, utstyrsleverandør- og olje og gassindustrien. Dette vil være en styrke i den jobben han nå tar fatt på.

- Jeg er stolt og ydmyk over å få muligheten til å lede de dyktige medarbeiderne i Tafjord Connect. Det de har bygget opp siden den spede starten i 2008, bør alle vi som bor og jobber i denne regionen være stolte over, sier den nye direktøren.

TAFJORD har vært gjennom en krevende tid det siste året da overgangen til Get har medført større utfordringer og et større press enn først antatt.

- Fokuset fremover blir å skape den gode kundeopplevelsen. Med Telia’s oppkjøp av Get, har vi fått på plass et svært styrket team og vi har stor tro på at Get’s fremtidsrettede løsning er riktig vei å gå, tross innkjøringsproblemene.

Roar påpeker også at Get’s plattform er langt mer fleksibel og fremtidsrettet enn konkurrentenes løsning.

- Med denne plattformen vil vi på sikt kunne skreddersy et bedre tilbud til den enkelte bruker. Den løsningen vi tidligere tilbydde kundene våre representerte på mange måter gårsdagens teknologi, og dagens ungdommer forventer andre løsninger og brukergrensesnitt, sier han.

For ytterligere informasjon, kontakt:
Erik Espeset, konsernsjef - 90520033
Roar Slotsvik, adm. dir. i Tafjord Connect - 91616162