Derfor bør du legge konferansen til Grebbestad

Skalldyr i verdensklasse (gå ikke glipp av krepselag på bryggen!), spa, aktiv avkobling, roen ved havet og muligheten til å skreddersy sin egen konferanse – det er noen av grunnene til at så mange grupper velger å komme tilbake til TanumStrand – år etter år.

Pernilla Andersson er konferanseansvarlig i selskapet COWI i Göteborg. Hun har vært på TanumStrand med både større og mindre grupper flere ganger – året rundt!
– TanumStrand er et fantastisk konferanseanlegg der vi alltid blir møtt av en utrolig service, fra den første samtalen med selgeren helt til utsjekkingen. Personalet ser alltid muligheter og kommer med inspirerende tips. Det er et flott anlegg med fine hotellrom, avslappende spa og en restaurant som byr på fantastiske smaksopplevelser samtidig som vi kan nyte det bohuslänske miljøet utenfor, sier hun.

Akkurat nå er det mange som planlegger sensommerens kickoff. I august og september er Bohuslän på sitt vakreste, hevdes det.
– Det er en veldig fin tid å besøke oss på. Sensommeren og høsten er den andre høysesongen i Bohuslän, og det kan man i stor grad takke hummer, østers, muslinger, kreps og reker for. Mange av konferansegjestene våre vil gjerne oppleve et ekte krepselag på bryggen eller ta en båttur i skjærgården. Hvis været tillater det, kan vi servere vår skalldyrbuffet ute på en av øyene. Det er en herlig opplevelse som man vil huske lenge, sier Michael Ulhagen, salgssjef i TanumStrand.

Beliggenheten
Den unike beliggenheten, like i strandkanten, er også noe mange synes er et stort pluss. Grebbestad ligger midt mellom Oslo og Göteborg – fra begge byene tar det ca. 1,5 time å kjøre.
– Folk setter pris på at det er lett å samle gruppen her. Det finnes ikke så mye annet som frister, slik det gjør i en større by. Her er man virkelig sammen.

Kreativ energi med aktiv avkobling
TanumStrand har ett eget aktivitetsteam som hjelper til med å skreddersy opplegget etter den enkelte gruppes ønsker. Det er mye å velge mellom innenfor områder som spa, teambuilding, underholdning, mat og mosjon/helse. Trenden med aktiv avkobling, altså fysisk aktivitet, er noe man fortsetter å satse på her. Personalet hjelper til med å legge inn fysisk aktivitet under konferansen – på riktig nivå for hver gruppe.
– Bare det å gå en tur rundt i omgivelsene skaper en masse kreativ energi, det kan jeg garantere, avslutter Ulhagen.

• Kunst, kultur, underholdning

• Østfold

TanumStrand er et av Bohusläns störste hotell- og konferanseanlegg med 165 rom, 97 hytter og egen gjestehavn. Hotellet kan ta i mot opptil 1000 gjester for overnatting, middag, möter og aktiviteter. Med en fantastisk beliggenhet helt nede ved Skagerraks strandkant står havet og skjærgårdsopplevelser i fokus. TanumStrand har åpent hele året, og ligger kun en 2 timers biltur fra Oslo.

Marit Bjørnland

Pressekontakt Hotelldirektør +47 975 22 311