Prisbelønt mobiltelefon fra TCL utmerket seg på CES 2020

Prisbelønt mobiltelefon fra TCL utmerket seg på CES 2020

CES, eller Consumer Electronics Show, den store elektronikkmessen som hvert år arrangeres i Las Vegas, Nevada, åpnet 8. januar i år. 9. januar utnevnte mobiltelefoneksperten og grunnleggeren av den omfattende mobiltelefoninformasjonen Phone Scoop, TCLs nye mobiltelefon TCL 10 Pro, til telefonen med best design.

Richard hos Phone Scoop, skriver følgende motivering for hvorfor de valgte nettopp TCL 10 Pro:

"TCL 10 Pro imponerte, både med utseende og funksjonalitet. Bare noen få telefoner kommer i nærheten av denne, og enda færre har en konkurrerende pris under $ 500. Det er en veldig attraktiv telefon. Den stilige OLED-skjermen overgår med avrundede kanter i en tynnere ramme og en slankere, mer behagelig helhet. Metallrammen føles fantastisk, men den buede, matte baksiden i glass føles enda bedre. Og det flotte utseendet er ikke alt, for på matte overflater vises ingen fingeravtrykk, så den er også praktisk. Kombinasjonen av lett skimmer og svakt buet bakside gir akkurat riktig balanse mellom eleganse og stil. Fargestripen over kameraet er en ekstra, litt spesiell detalj. TCL 10 Pro slår an tonen for hvordan telefoner skal se ut og fungere i 2020".

En mer praktisk og utførlig beskrivelse av hvilke inntrykk Richard Brome hos Phone Scoop fikk av TCLs mobiltelefoner i 10-serien, finner du her:

TCL 10 Pro er også en mobiltelefon som CNET, som overvåker nyheter innen kultur, teknikk og vitenskap globalt, falt for. De likte den så godt at de utså den til mobiltelefonen med best utseende på CES, og fremhevet den som et mer prisgunstig alternativ til mobiltelefonen Samsung Galaxy S10, fra Samsung. Her kan du lese et utdrag av artikkelen som Jessica Dolcourt skrev på CNET 9. januar:

"Som med så mange av produktene her på CES, hadde jeg fått en kort presentasjon av TCL 10 Pro før jeg hadde sett den i virkeligheten. Men vi klikket ikke før jeg fikk se den i virkeligheten. Dette er den vakreste nye telefonen jeg har sett på veldig lenge. Og den kan også fungere som en perfekt kloning av Galaxy S10, i hvert fall sett forfra, men den koster mye mindre – under $ 500 sammenliknet med fra $ 800 for Galaxy. TCL har integrert skjermpanelet, og det var skjermen som umiddelbart gjorde inntrykk på meg: Mettet, ekstremt skarp AMOLED som avsluttes med to buede sider. Ett blikk var nok – og jeg så ingen andre telefoner i rommet".

Her kan du lese hele artikkelen fra CNET:

Flere detaljer om TCL 10 Pro vil være tilgjengelige på den årlige mobiltelefonmessen, Mobile World Congress, MWC, i Barcelona i slutten av februar i år.