Telenor inviterer til presseseminar der vi presenterer funn fra en ny spørreundersøkelse og annonserer en viktig mobilnyhet.

Nyhet -

Presseinvitasjon: Telenor lanserer nytt mobilprodukt og presenterer funn fra undersøkelse

Nå lanserer Telenor et nytt produkt som vi aldri før har sett maken til i det norske mobilmarkedet. I tillegg presenteres ferske funn fra ny spørreundersøkelse samt tall fra Telenors egne trafikkmålinger.

Nordmenn er blant verdens mest avanserte mobilbrukere, og under koronakrisen har mobilbruken vår endret seg drastisk. Hvor mye tid bruker vi egentlig på mobilen, og hva bruker vi den mest til? Og nå som 5G er på frammarsj, hvilke forventninger har befolkningen til den nye teknologien? Alt dette og mye mer får du svar på den 4. juni.

Telenor ønsker redaksjonen velkommen til et presseseminar der vi presenterer funn fra en ny spørreundersøkelse og annonserer en viktig mobilnyhet. Bli med den 4. juni og ta mobilpulsen.

Når: Torsdag, 4. juni, kl. 09.30 – 10.15

Hvor: Telenor Fornebu, Spektrum i the Hub

Oppmøte og registrering ved resepsjonen i the Hub på Fornebu (Snarøyveien 30).

Arrangør: Telenor Norge

Program:

Kl. 09.30 – 09.45: Mobilpuls: Trender og funn

Presentasjon av ny undersøkelse fra Kantar og ferske trafikktall fra Telenor.

Kl. 09.45 - 09.55: Lansering av nytt mobilprodukt

Kl. 09.55 – 10.15: Spørsmål fra pressen og 1:1-intervjuer

Deltakere:

Ric Brown, mobildirektør, Telenor Norge

June Solbekk, markedsdirektør, Telenor Norge

Registrering:

For å sørge for at arrangementet gjennomføres i tråd med myndighetenes råd og tiltak i forbindelse med koronasituasjonen, bes deltakere om å sende påmelding til david.fidjeland@telenor.com innen 2. juni, kl. 12.00. Det er begrensning på antall deltakere. Arrangementet inkluderer enkel servering.

Vi følger myndighetenes retningslinjer og anbefalinger, og er opptatt av at våre ansatte og gjester skal føle seg trygge på våre lokasjoner i forhold til smittevern. Vi praktiserer fortsatt tometers avstand mellom kolleger og gjester i arbeidssoner og møterom som følge av gjeldende smittevernregler.

Vi har:

• Plassbegrensning
  • Forsterket renhold
  • Fokus på informasjon rundt håndvask og avstand
  • Parkering for gjester i P1 for å unngå belastning på kollektivtrafikk
  • Begrensning på én person per heis