Per Martin Hynne ny salgsansvarligt i CCL Norway/THiLT Engineering sør og øst.

Pressemelding   •   apr 05, 2017 16:08 CEST

Per Martin Hynne ny salgsansvarlig CCL Norway sør og øst. Foto: CCL Norway AS

CCL Norway og THiLT Engineering har forsterket salgsteamet og ansatt Per Martin Hynne som salgsansvarlig for sør- og østlandet.

Som salgsansvarlig skal Per Martin lede og koordinere salgs- og markedsarbeid for våre spennarmerte løsninger til bygg og anlegg i den sørlige og østlige delen av Norge, og vil sammen med Jørn Eliassen utgjøre det «nye» salgsteamet i CCL.

Per Martin er utdannet ingeniør og kommer fra KB Spennteknikk AS / Spennteknikk Construction AS, hvor han i en årrekke har jobbet med salg og prosjektledelse innen spennarmering for bygg med tilhørende produkter, samt ansvarlig for produksjon av lager, fuger og andre detaljer for broer.

Per Martin starter i stillingen 01. april og vil bli lokalisert i Tønsberg.

«Per Martin vil med sin kompetanse og erfaring bli en viktig medspiller for våre vekstambisjoner i den sørlige og østlige delen av Norge. Med vår målsetting om å bli Norges ledende innen etterspente-konstruksjoner, var det et naturlig valg å innhente spisskompetanse på dette feltet». sier daglig leder Kristian Trygstad.

CCL Norway er et av Norges ledende firmaer innen spennarmeringsarbeider og en del av CCL gruppen som tilbyr spesialiserte byggeløsninger over hele verden.

Kommentarer (0)