Sesong nyheter fra TINE®

Sesong nyheter fra TINE®

TINE® har en mengde spennende sesongvarianter denne våren. Favoritten Litago Uten Kokosbolle er tilbake, og det er også Go’morgen® Yoghurt UTEN tilsatt sukker Tropisk, sammen med Sunniva® Presset eplejuice med Bringebær fra Sogn. Du finner alle nyhetene i butikk fra 22.februar.

TINE Yoghurt Sesong Vår 8 x 150 g
TINE Yoghurt Sesong 8-pakning kommer nå i en ny spennende og forfriskende smaksmiks med 4 ulike smaker: Granateple & Bringebær, Kokos, Ananas og Mango & Pasjonsfrukt.

Produseres ved TINE Meieri Oslo

Go’morgen® Yoghurt Sesong UTEN tilsatt sukker Tropisk 190 g
Go’morgen® Yoghurt Tropisk har et friskt design og en deilig smak av sommer med mango og hibiskus. Yoghurten er proteinrik, noe som etterspørres av mange. Den er uten tilsatt sukker, med et naturlig innhold av sukker fra melk og frukt. Inneholder søtstoffer. Passer godt som mellommåltid eller når man skal spise på farten.
Produseres ved TINE meieri på Tunga.

Biola® Tropisk UTEN tilsatt sukker 1000 g

Biola® med en god smak fra tropiske frukter. Det unike med Biola® sin smak og konsistens er at den syrnes med melkesyrebakteriene A+B og LGG®. Biola® er også beriket med vitamin D, som sammen med et variert og balansert kosthold og sunn livsstil, bidrar til immunforsvarets funksjon.

Produseres ved TINE meieri på Tunga.

Sunniva® Presset Sesong Eple med Bringebær fra Sogn 1 l

Sunniva® Presset Sesong Eple med Bringebær fra Sogn kommer med en blanding av epler fra Italia og bringebær fra Sogn. De nydelige, norske bringebærene er høstet i Vik i Sogn. En kvalitetsjuice med forfriskende smak som passer perfekt som kos til helgefrokosten. Inneholder eplesortene Golden Delicious, Stark, Delicious, Morgenduft og Kanzi. Tappes på TINE meieri Oslo.

Litago® Kokosbolle 0,5 l

Storfavoritten er tilbake med enda bedre smak og UTEN tilsatt sukker. Med et naturlig innhold av sukker fra melk. Litago® er hele Norges storfavoritt-sjokolademelk og har vært det helt siden 1994. Nå er den tidligere storsmaken Litago® Kokosbolle tilbake - denne gang som limited edition. Inneholder søtstoffer. Produseres ved TINE meieri Brumunddal.

Flere bilder finner du i TINEs mediebank.