TINE® produkter med nytt design

TINE® produkter med nytt design

Fire ganger i året åpnes det for nye produkter i dagligvarebutikken, det kalles gjerne lanseringsvinduer. I årets første lanseringsvindu vil flere kjent og kjære TINE produkter får nytt design. Tidligere har det vært gjort endringer på bl.a. TINE Melk og TINE Rømme, og nå står flere produkter for tur. Bakgrunnen for denne designendringen er at det skal bli enda enklere for forbruker å finne TINE-produktene i butikkhylla. Det får vi til gjennom å skape et mer helhetlig uttrykket og design.

Produkter som får en designendring, er:

TINE Kulturmjølk, Skumma Kulturmjølk og TINE Geitemelk. Go’morgen®
Ny visuell identitet får også TINE Rislunsj.
Go’morgen® grøt rebrandes til TINE Havregrøt, og hele TINE Junior får ny identitet.
I tillegg vil både Jarlsberg og Norvegia Original og Lett, merkes med funksjonelle claims, og Jarlsberg får en designoppdatering.