Fra neste uke kan du smake deg gjennom de spennende nyhetene fra TINE.

Sommeren byr på smakfulle nyheter fra TINE

Sammen med sola lanserer TINE flere fristende nyheter, og ønsker noen tidligere favoritter velkommen tilbake. Det er høysesong for forfriskende drikker og TINE byr på flere nye smaker på iste, en deilig vaniljemilkshake og en ferdig rømmedipp klar for å nytes.

Alle de nye produktene finner du i butikken nær deg fra mandag 2. mai.

Ingen sommer uten iste

Stadig flere nordmenn har fått øynene opp for den forfriskende drikken, som er spesielt populær blant unge. I sommer er det iste som gjelder, og den avkjølende drikken kommer nå med flere nye, spennende smaker:

Sunniva® isTe™ Sitron UTEN Sukker 0,5 l
Sitron er en av verdens største smaker på iste. Fjorårets sukkerfrie limited edition Sunniva® isTe™, med smak av sitron, ble raskt en favoritt blant nordmenn. Endelig kan vi avsløre det mange har spurt etter: Sesongsuksessen er tilbake. Og ikke nok med det, den blir en del av det faste iste-sortimentet, som betyr at du kan nyte Sunniva® isTe™ Sitron UTEN Sukker året rundt.

Sunniva® isTe™ Guava UTEN Sukker 0,5 l
Ny limited edition fra Sunniva® isTe™ med forfriskende smak av hvit te og guava – helt sukkerfri. Vi vet at det er mange som har savnet Guava i butikkhyllene, og kan love at denne sukkerfrie varianten leverer en like deilig smak av Guava.

Sunniva isTe Tropisk Energi UTEN sukker 0,5 l
Denne spennende nyheten kan regnes som iste kategoriens eneste svar på den populære energidrikken. En ny limited edition fra Sunniva® isTe™ med tropisk smak og energi, som inneholder koffein (70 mg koffein per flaske). Drikken er tilsatt vitaminene niacin, Vitamin B6 og folsyre som bidrar til å redusere tretthet og utmattelse.

Hot med iskaffe

Iskaffe blir stadig mer populært, og salget har økt betydelig de siste årene. Drikken nytes året rundt, men hva smaker vel bedre enn et glass iskaffe med isbiter en varm sommerdag? Nå blir det enda enklere å drikke iskaffe hjemme når TINE lanserer iskaffe i større format.

TINE IsKaffe Mocha UTEN tilsatt sukker 1 l
Endelig kommer bestselgeren TINE® IsKaffe™ Mocha UTEN tilsatt sukker på 1 liters kartong. Porsjonspakken (0,33 l) med TINE® IsKaffe™ Mocha UTEN tilsatt sukker er det 3. mest solgte produktet i iskaffe-kategorien. Det nye formatet passer perfekt for de som ønsker smaken og den oppkvikkende opplevelsen av å drikke iskaffe hjemme.

Flere smaker av sommer

Leskende og digge på farten-produkter er ekstra populært om sommeren. Nye formater, friske smaker og produkter som gjør det superenkelt for deg å heve smaken på mange av sommerens populære retter står på TINEs sommermeny.

Sunniva® Original Tropisk 0,5 l
Endelig kommer den mest populære blandingssmaken i juicekategorien i mindre format. Den spennende smakskombinasjon av tropiske frukter, med smak av eple, ananas, appelsin, fersken, mango, pasjonsfrukt og banan er den ultimate smaken av sommer. Passer perfekt på farten som forfriskende påfyll og til lunsjen. Deilig er det også å vite at juice inngår som 1 av 5 porsjoner frukt og grønnsaker hver dag.

TINE Milkshake Vaniljesmak
Sommeren er høysesong for milkshake, og nå kommer TINE® Milkshake i en ny og spennende sesongsmak: vanilje – den største milkshakesmaken internasjonalt, etter sjokolade. En god, tyktflytende, skummende og søt milkshake for kos og nytelse, perfekt på farten. Ristes i 20 sekunder, og nytes iskald

TINE Kesam Mango/Pasjon UTEN
Sesongsuksessen er tilbake! Kesam® Mango/Pasjon kan spises som den er eller blandes med frisk frukt og sommerbær. Den er også super til en sukkerfri, mettende og proteinrik smoothie, kjøleskapsgrøt, eller til å blande med Cottage Cheese

TINE rømmedipp 10 %
TINE® Rømmedipp er tilbake i en begrenset periode. Tenk deg så enkelt, en ferdigblandet rømme og dipp i samme beger. Rømmedippen har en herlig smak av paprika og løk, og den passer like godt til potetgull som til grønnsaker. Både veldig godt og veldig enkelt.