Landsdekkende kurs i bruk av løfteutstyr

Landsdekkende kurs i bruk av løfteutstyr

I samarbeid med KIS Kompetanse og Gigant, tilbyr TOOLS nå kurs og opplæring i bruk av løfteutstyr over hele landet.

– Kurs og opplæring har vært etterspurt, og vår partner KIS Kompetanse er en av landets ledende leverandører på løftekurs, sier salgsleder Jørn Johannessen i Gigant.

Samarbeidet med KIS Kompetanse innebærer at du nå vil kunne få utstyr og opplæring av en og samme leverandør. Som kunde vil du få én totalleverandør å forholde deg til, og du kan være sikker på at alt er levert i henhold til lover og forskrifter.

– Vi skal ha på plass alt fra sertifikater og dokumentasjon, til riktige produkter og kurs for at kundene skal følge lovverket og ha sikkerhet rundt løft, sier Johannessen.

Salgssjef i KIS Kompetanse, Espen Wærp, forteller at de har stor tro på at samarbeidet som nå er utarbeidet vil være positivt for alle parter.

– Vi tilbyr dokumentert sikkerhetsopplæring på alt av løfteutstyr. Utover dette vil vi også tilby risikovurdering på kraner og utstyr til kunden for å avdekke hvilke behov de har for opplæring, sier Wærp.

Løftekursene som nå tilbys og er en del av TOOLS' tjenester og kurs er: