Jubelen sto i taket hos TOOLS Arendal da de fikk vite at de ble årets TOOLS-butikk i 2023

TOOLS Arendal ble kåret til årets TOOLS-butikk i 2023 – Hvordan klarte de det?

I forbindelse med TOOLS sin årsfest nylig, ble butikken i Arendal kåret til årets butikk 2023, i sterk konkurranse med andre butikker fra Mandal i sør til Kirkenes i nord

TOOLS Arendal har virkelig omfavnet TOOLS sine kjerneverdier: engasjement, kompetanse og samarbeid. Deres engasjement vises både i deres forhold til kunder og deres dedikasjon til å levere kvalitetsvarer som verktøy, arbeidsklær og verneutstyr til proffbrukere. Kompetansen deres kommer til uttrykk gjennom deres dyktige og kunnskapsrike ansatte. Deres vilje til å lære og vokse har gjort dem til eksperter innenfor sine respektive produktområder. Til slutt viser de samarbeid gjennom deres arbeid med andre TOOLS-butikker. Ved å utveksle ideer, beste praksis og veiledning med andre butikker, har de lykkes i å skape en butikk som presterer over forventningene

Butikksjef Erik Christensen forteller at han er både stolt og ydmyk for prisen, og berømmer alle kollegene for den fantastiske innsatsen de bidrar med hver eneste dag slik at kundene får en god opplevelse, og at de får gjort jobben sikkert og effektivt.

Vi bøyer oss i støvet og gratulerer TOOLS Arendal

TOOLS er en av Nordens ledende leverandør av verktøy, maskiner, arbeidsklær, verneutstyr, forbruksmateriell og relaterte tjenester til proffmarkedet. Med 46 butikker og over 600 kompetente medarbeidere i Norge bidrar vi til å gjøre våre kunders drift enklere, sikrere og mer lønnsom. TOOLS AS omsetter for ca. 2,2 milliarder kroner og har sitt hovedkontor på Kolbotn utenfor Oslo.