Vi blir TOOLS Klær & Vern: Fidan Tetik, Siri Nilsen, Åsmund Rennedal, Ronnie Borgen , Svein Arthur Andersen og Vivian T Johannesen

Univern i Bergen skifter navn til TOOLS Klær & Vern 1. juni

Siden oppstarten i 1977 har Univern etablert seg som en ledende spesialist på arbeidsklær, sko og personlig verneutstyr til proffmarkedet og industrien i Norge. TOOLS-kjeden har på sin side etablert seg som Skandinavias ledende leverandør av verktøy, maskiner, personlig verneutstyr, arbeidsklær og industrielt forbruksmateriell til det samme markedet.

De to kjedene har allerede samme eiere, men fra 1. juni vil Univern Bergen endrer navn til TOOLS Klær & Vern. Asle Antoniazzi, Regionsjef Vest, i TOOLS og Univern , presiserer imidlertid at du som kunde vil fortsatt finne TOOLS Klær & vern på samme adresse i Bergen – Kokstadvegen 23A.

Butkksjef Svein Arthur Andersen og de andre står som alltid klar til å hjelpe deg med alt du trenger for å utføre jobben din på en trygg og komfortabel måte. De endringene du vil merke nå er nytt fasadeskilt og nye antrekk på våre medarbeidere forteller Svein

Spesialistene fortsetter som før

Med mange års erfaring fra bransjen, har vi kompetansen som trengs for å betjene et stadig mer krevende marked. Vår styrke er nettopp kombinasjonen av spisskompetansen til de ansatte, og tilbudet av kvalitetsvarene man trenger av klær og vern på jobben forteller Svein.

Svein og Asle poengterer at alt blir som før med de samme gode kvalitetsproduktene og de samme dyktige medarbeiderne

– Det er ikke uten grunn at vi har opparbeidet oss et såpass sterkt renomme blant våre trofaste kunder. De ansatte legger virkelig sin stolthet i å levere komfortable og funksjonelle kvalitetsprodukter som gjør at du kan jobbe trygt og effektivt i din arbeidshverdag, forklarer Asle.

TOOLS Klær og Vern vil også videreføre den populære tjenesten for trykk og brodering av logoer og navn på alle arbeidsklær som kjøpes på stedet – raskt og rimelig, i førsteklasses kvalitet.

Kundene vil fortsatt få logo på arbeidsklærne sine dersom de ønsker det forteller Svein

Produktvaremerket Univern består

Svein understreker samtidig at Univern som produktvaremerke vil fortsette som før, selv om Univern i Bergen nå skal endre navn.

Klesmerket Univern vil bestå som før poengterer butikksjef Svein

– Univern er et sterkt varemerke som har lang fartstid i det norske markedet. Derfor vil vi fortsatt designe og utvikle arbeidsklær for norske fagfolk under dette navnet, i tillegg til andre varemerker vi produserer selv, sammen med andre kjente merkevarer. Univern-produktene vil man fortsatt finne tilgjengelig for kunder i Norge fra Mandal i sør til Kirkenes i nord.

– Eksisterende TOOLS-kunder kan allerede i dag handle med gode rabatter og kundeavtaler hos TOOLS Klær & Vern i Kokstadvegen 23A forteller Svein avslutningsvis.

TOOLS er en av Nordens ledende leverandør av verktøy, maskiner, arbeidsklær, verneutstyr, forbruksmateriell og relaterte tjenester til proffmarkedet. Med 46 butikker og over 600 kompetente medarbeidere i Norge bidrar vi til å gjøre våre kunders drift enklere, sikrere og mer lønnsom. TOOLS AS omsetter for ca. 2,2 milliarder kroner og har sitt hovedkontor på Kolbotn utenfor Oslo.

Relatert innhold