Trademax åpner sin femte butikk i Norge - suksess venter i Fredrikstad

Trademax, Nordens største møbelbutikk på nett, har i løpet av året etablert butikker i store deler av Norge. I morgen, 29. juni, nås nok en milepæl når dørene åpnes til den nye Trademax-butikken i Fredrikstad, som blir den femte som åpner i Norge. Det finnes allerede butikker i Billingstad, Trondheim, Bergen og nå sist også i Kristiansand, som alle har hatt suksess og samlet tusenvis av ivrige besøkende.

- Vi er overveldet over den varme mottakelsen vi fikk fra et lidenskapelig Norge. Med høye besøkstall alle steder og flere rekorder som er slått i både Trondheim og Bergen, ser vi frem til nok en suksesshistorie i Fredrikstad, sier Tobias Höglind, Head of Retail på Trademax.

Den nye butikken ligger i det veletablerte handelsområdet i Rolvsøy mellom Fredrikstad og Sarpsborg. Med sin sentrale beliggenhet langs riksvei 109 er stedet utmerket for shopping og dermed et opplagt valg for Trademax. I området er det butikker i alle sjangre og med et stort utvalg av klær, hjemmeelektronikk, boliginnredning og bygg, tror Trademax på sunn konkurranse som vil komme deres forretningskonsept til gode.

- Mange andre møbelbedrifter opererer i samme område og med vårt konkurransedyktige kundetilbud vil vi trives som fisk i vann. Hos oss kan kundene våre alltid føle seg trygge på at de kjøper møbler av høy kvalitet til garantert lave priser, sier Tobias Höglind.

Fredrikstad ligger geografisk relativt nær den første Trademax-butikken i Norge som ligger på Billingstad, men fanger en annen kundebase. Lokalet passer til Trademax-konseptet og er lett tilgjengelig for mange. Tobias fortsetter.

- Vi ønsker å være tilgjengelige der kundene våre er og i dag har vi mange eksisterende kunder i og rundt Fredrikstad som handler på trademax.no. I butikkene får de mulighet til å presse og kjenne på produktene våre og se dem i inspirerende miljøer og få profesjonell service fra våre kunnskapsrike medarbeidere.

Forretningskonseptet med å tilby rimelige produkter til hele hjemmet, uten at det går på bekostning av kvalitet, er konstant til stede i hvert steg av ekspansjonen til nye markeder. Med en ambisjon om å åpne fysiske Trademax-butikker i Norges åtte største byer, venter flere butikkåpninger om kort tid, med fortsettelse allerede etter sommeren.

- Vi ønsker å tilby kunden alt til hjemmet og med et sortiment på over 200 000 produkter er valgene i utgangspunktet uendelige. I våre butikker fokuserer vi hovedsakelig på de største varegruppene; sofaer, senger, spisegrupper, hagemøbler og boblebad. Ved hjelp av personalets store kompetanse tilbyr vi en personlig handleopplevelse hvor kunden får hjelp til å finne sine perfekte møbler, sier Tobias Höglind.

Tobias Höglind avslutter med å si at kundene kan forvente og glede seg til en festlig premiereåpning med virkelig gode tilbud, som nå også er en dag lenger enn før, med start allerede i morgen 29. juni.

Kort om butikkåpningen i Fredrikstad:

• Den 29. juni kl. 10.00 åpnes dørene til den nye butikken i Fredrikstad.
          • Under premiereuken, som går fra onsdag til lørdag, vil besøkende kunne ta del i unike tilbud, goodiebags og spennende konkurranser.
          • Åpningstider: Man-fre 10-20, Lør 10-17, Søn Stengt.
          • Adresse: Dikeveien 15, 1661 Rolvsøy

• Entreprenørskap

• butikkåpninger

• Østfold

Home Furnishing Nordic er en av Nord-Europas største e-handlere innen møbler og innredning, der onlinebutikker som bl.a. Trademax, Chilli och Furniturebox inngår. Home Furnishing Nordic er en del av BHG Group, som er den største online aktøren innen forbrukerhandel i Norden. Gruppen, som i 2020 omsatte for mer enn 9 milliarder kroner, er notert på Nasdaq Stockholm, har over 100 destinasjoner på nettet, mer enn 70 showrooms og over 800 000 unike produkter som til sammen utgjør et komplett tilbud innen DIY, fritidsprodukter, møbler og interiør.

Pressekontakt Retail Manager Trademax +46 702 526 741