I minLedelse får du enkelt tilgang til dine KPIer

Blogginnlegg -

Tar du beslutninger basert på magefølelsen?

Ledelse - med ett klikk!

Følg magefølelsen, men kontroller beslutningene med ett tasteklikk for å få dine nøkkeltall i sanntid.

Etabler fakta

Underbygg dine beslutninger med dine egne faktahistorier. Slik reduserer du usikkerhet og sikrer innsalget av beslutningen i din organisasjon.

Ny hverdag for ledere

Det finnes mye spennende teknologi og en leder har aldri hatt tilgang på så mye data om bedriften som nå. Nå kan du som leder få tak i dine nøkkeltall til enhver tid, fra hvilken som helst enhet og hvor du enn er. Hvordan kan du på best mulig måte få hente ut innsikt fra dine data - og gjøre dem om til kunnskap om din virksomhet slik at du kan ta gode beslutninger? Det kan vi hjelpe deg med!

Nøkkeltall i sanntid

I minLedelse - et proaktivt ledelsessystem - får du dine nøkkeltall i sanntid, slik at du kan ta viktige beslutninger basert på riktig grunnlag. I løsningen finner du intuitivt dashboard og visualiseringer, slik at du kan presentere dataene dine på en måte alle kan forstå.

Gir besparelser i millionklassen

Aukra Maritime får nå styringsdata i sanntid og kan aksjonere omgående! – Ledelsessystemet minLedelse gir oss stålkontroll med alt fra innkommende ordre til prosjektforsinkelser, sier daglig leder Per Arne Rindarøy.

Ta kontakt

Ønsker du å vite hvilke verdier som ligger i dine data, så kan vi hjelpe deg med det.

Geir Brigt Hoff

Pressekontakt Sales Director +47 98073000

Digitale styringssystemer for dem som ønsker vekst.

Forretningsløsninger - ledelsessystem - rådgivning
Våre rådgivere har fokus på fremtidsrettet teknologi, prosessoptimalisering og brukervennlighet, og bistår med fundamentet for skalerbar og effektiv forretningsdrift. For våre kunder, er dette en betryggende støtte for å ta riktige valg.