Villa Seafood oppgraderer Microsoft Dynamics NAV

Villa Seafood oppgraderer Microsoft Dynamics NAV

Vi gratulerer Villa Seafood med oppgradering av Microsoft Dynamics NAV til versjon 2018.

Med oppgradering av systemet har de nå en topp moderne ERP-løsning og er rustet for fremtiden i forhold til effektivitet og krav til endringer i rapportering.

Dynamics NAV 2018 er integrert med fakturamottak der de tar i bruk den nye skytjenesten av Compello, versjon 10 og Maritech Trading.

Om Villa Seafood

Villa Seafood er et multinasjonalt sjømatselskap og har hovedkontor i Norge. De behandler, distribuerer og markedsfører en rekke laks, ørret og andre sjømatprodukter til mer enn 30 land over hele verden. Villa-gruppen er kjent og anerkjent som en ledende leverandør av sjømatprodukter.

Les mer om Villa Seafood her

IT-løsninger for tids- og ressursstyring - Born in the cloud

Triangel er en ren skyleverandør av IT-løsninger som effektiviserer og forenkler arbeidsprosesser for ledelse og ansatte. Våre skyløsninger har over 110 000 brukere og er ledende innen tids- og ressursstyring for virksomheter i Norge. minLedelse er et proaktivt ledelsessystem og i tillegg tilbyr vi forretningsløsninger med Microsoft Dynamics NAV og minBusiness.

Triangel som leverandør:

• lang fartstid som leverandør av ERP-løsninger
  • kundeoppfølgingsprogram
  • lang erfaring med skyløsninger
  • høy kompetanse på integrasjoner
  • oppdatert på nyeste teknologi
  • Microsoftpartner i Norge

Nyhetsbrev Triangel

Geir Brigt Hoff

Pressekontakt Sales Director +47 98073000

Digitale styringssystemer for dem som ønsker vekst.

Forretningsløsninger - ledelsessystem - rådgivning
Våre rådgivere har fokus på fremtidsrettet teknologi, prosessoptimalisering og brukervennlighet, og bistår med fundamentet for skalerbar og effektiv forretningsdrift. For våre kunder, er dette en betryggende støtte for å ta riktige valg.