42 arbeidsgivere i Nord-Trøndelag stiller opp på Trøndelagsdagen 2015

42 arbeidsgivere i Nord-Trøndelag stiller opp på Trøndelagsdagen 2015

Trøndelagsdagen 2015 er Midt-Norges største arena for rekruttering og profilering rettet mot studenter og nyutdannede. Her får trøndersk arbeids- og næringsliv møte studenter fra NTNU, Høgskolen i Sør-Trøndelag, Høgskolen i Nord-Trøndelag, Handelshøyskolen BI, Folkeuniversitetet og flere fagskoler

Konferansen går av stabelen torsdag 22. januar 2015 på Clarion Hotel & Congress i Trondheim.

Felles Nord-Trøndelags-torg
JOBBiNT organiserer og tilrettelegger deltagelse for virksomheter fra Nord-Trøndelag, blant annet med et felles Nord-Trøndelags torg.
– Mer enn 40 virksomheter er representert, fordelt på 13 stands, sier Anne Peggy Schiefloe i JOBBiNT. Vi har nylig planlagt vår deltakelse, og alle virksomhetene er svært motivert for å bli kjent med spennende talenter, og jeg oppfordrer alle til å komme innom vårt torg for å bli kjent med karrieremulighetene i regionen, fortsetter Anne Peggy Schiefloe.

Følgende virksomheter vil du bli kjent med 22. januar:
Helse Nord-Trøndelag HF, Namdalshagen, Deepwater Norway, Intro Trainee, NTE Holding, Smart Media, Proneo, Verdal Næringsforum, Grong Sparebank, Skogmo industripark, Overhalla Gruppen, Namsos kommune, Innherred samkommune, Steinkjer kommune, Inderøy kommune, Flatanger kommune, Høylandet kommune, Meråker kommune, Namdalseid kommune, Namsskogan kommune, Nærøy kommune, Overhalla kommune, Røyrvik kommune, Snåsa kommune, Grong kommune, Vikna kommune, Namsos kommune, Vikna næringsforrening, Næring og nyskaping i Ytre Namdal, Buøy Gård, Kolvereid familiecamping Norveg, Rørvik Fisk, Nordøyan AS, Folla event, Leka brygge, Kysthotellet Rørvik, Ytre namdal vgs/Val vgs, Midt-Norsk havbruk, Norsk fisketransport, Sinkaberg Hansen, Nils Williksen, Kunnskapsparken/JOBBiNT

Gratis buss, inngang og servering
Deltakelse under Trøndelagsdagen gir deg følgende:
•Gratis busstransport til t/rTrondheim fra Steinkjer og Levanger
•Gratis mat og drikke -
•70 stands med spennende arbeidsgivere
•Inspirerende foredrag av næringslivsledere
•Sommerjobber og faste stillinger
•Prosjekt- og masteroppgaver for bedrifter
•Nettverksbygging med potensielle arbeidsgivere
•Utlodning av gavekort med fine premier

Buss: Fra HiNTs studiested Steinkjer kl. 08.00 og fra HiNTs studiested Levanger kl. 08.45. Retur fra Trondheim kl. 14.30. Vil du være sikret plass i Trøndelagsdagen-bussen, meld deg på til ingrid@nitr.no slik at vi vet hvor mange som vil benytte dette gratistilbudet.

Bilde:

Engasjerte bedrifter og kommuner deltok på planleggingsmøte i desember.
Øverst fra venstre: Svein H. Karlsen (Helse Nord-Trøndelag), Alexander Kjølstad (SmartMedia), Odd Inge Myrvold (Grong Sparebank), Johan Olav Lian (NTE), Bjørn Tore Hals (Nord-Trøndelag Fylkeskommune), Bjarne Sørgjerd (Verdal Næringsforum), Svein Egil Ristad (Skogmo industripark), Jahn Tharaldsen (Vikna næringsforrening), Karin Bratberg (Nord-Trøndelag Fylkeskommune), Inger-Mari Wien (Namsos kommune), Eva (Namsos kommune), Inger Johanne Uthus (Innherred samkommune), Atle Busch (Helse Nord-Trøndelag), Marit Hjøllo (Steinkjer kommune), Marit Eriksen (Intro Trainee) og Anne Peggy M. Schiefloe (JOBBiNT).

Berit Rian

Pressekontakt Administrerende direktør +47 95 03 18 85