Atea, ”The Place to Be”

Atea, ”The Place to Be”

Atea bygger Norge med IT. Og for å gjøre det trenger vi de beste menneskene med på laget.

Derfor er menneskene og kulturen viktig i Atea. Vi vet at nøkkelen til suksess ligger i våre medarbeidere. Vår visjon er å være ”The Place to Be” for både ansatte, partnere og kunder. Vi ønsker at våre medarbeidere skal være stolte over å jobbe hos oss, og ønske å utvikle seg.

Ateas prestasjonskultur produserer resultater som samlet overgår «summen» av hva vi oppnår hver for oss. Kulturen skal preges av at vi skal

• bruke energien på kundene
  • være åpne, ærlige og direkte
  • ha det gøy sammen
  • være bransjens kompetanseleder på IT Infrastruktur
  • samspille for å nå våre mål

Vi arbeider aktivt med å tiltrekke oss og rekruttere nye kollegaer, og med å få våre medarbeidere til å vokse og utvikle seg i sine nåværende stillinger. Siden Atea er et skandinavisk selskap jobber vi med erfaringsutveksling mellom de skandinaviske landene.

Vi samarbeider med flere utdanningsinstitusjoner og veileder blant annet studenter som skriver bacheloroppgaver.

Forskjellen mellom oss og våre konkurrenter ligger primært ikke i produktene og tjenestene vi tilbyr, men i menneskene som jobber hos oss. Dermed er det viktig for oss å tiltrekke, utvikle og beholde de dyktigste personene i markedet.

Søke jobb
Du som søker jobb hos Atea AS gjør det ved hjelp av vårt webbaserte system. Her kan du søke på våre ledige annonserte stillinger eller legge inn en generell henvendelse. Dine opplysninger og din CV spares i vår kandidatbank som vi benytter oss av når vi skal rekruttere nye medarbeidere.