På utkikk etter jobb på Steinkjer?

På utkikk etter jobb på Steinkjer?

Smart Media er et steinkjerbasert firma som leverer nettsider bygget på WordPress. Vi er alltid på utkikk etter gode webutviklere, prosjektledere, rådgivere og selgere, samt personer som har teknisk innsikt til å jobb med drift og support eller som kan jobbe med økonomi eller ledelse.

Målet vårt er å bygge Norges ledende WordPressmiljø, bestående av flere bedrifter som jobber innenfor samme bransje.

Er du fra Steinkjer og vurderer å flytte hjem? Eller har du kanskje bare lyst til å flytte hit? Stikk innom standen vår for en prat, så ser vi om det kan åpne seg en jobbmulighet hos oss eller om vi kjenner noen som kanskje har behov for akkurat din kompetanse! Har vi ikke noe ledig akkurat nå, er det uansett supert at vi vet om deg! I stedet for å opprette stillinger og lete etter noen som passer til det vi trenger, leter vi etter de riktige personene og oppretter stillinger for dem!

Vi oppfordrer uansett alle som er på utkikk etter jobb i Nord-Trøndelag om å registrere seg på jobbint.no<http://jobbint.no>. Alle som har registrert CV´en sin her, får tilsendt informasjon om utlyste stillinger og karrieremuligheter i fylket.

Bildetekst:

Ledergruppen i Smart Media:
Salgssjef Siv Schøning, produksjonssjef Thomas Aune, daglig leder Alexander Kjølstad og administrativ leder Vegard Forbord.

Berit Rian

Pressekontakt Administrerende direktør +47 95 03 18 85