SINTEF møter studenter på Trøndelagsdagen 2015

SINTEF møter studenter på Trøndelagsdagen 2015

Forskningsstiftelsen SINTEF er blant nærmere 100 arbeidsgivere som møter 1.500 studenter fra hele Midt-Norge torsdag 22. januar på Clarion Hotel & Congress.

SINTEF er Skandinavias største uavhengige forskningsorganisasjon. Gjennom 65 år har vi utviklet løsninger og innovasjoner for samfunnet og for kunder over hele verden. Det har gjort oss til et verdensledende forskningsinstitutt med internasjonal spisskompetanse innenfor teknologi, naturvitenskap, medisin og samfunnsvitenskap. I dag jobber 2.000 ansatte fra 70 nasjoner for å realisere vår visjon: Teknologi for et bedre samfunn. Våre forskere har vært med på å utvikle alt fra airbagen og GSM-telefoni til CO2-fangst og teknologi som hjelper verdens forskere i kampen mot kreft og HIV. SINTEF samarbeider tett med universiteter, myndigheter og næringsliv. SINTEF er en privat stiftelse. http://www.sintef.no

Ansettelse
SINTEF er en attraktiv arbeidsplass som tilbyr unike utviklings-muligheter for mennesker med viten og vilje. For å ivareta vårt samfunnsoppdrag trenger vi flere dyktige medarbeidere fra hele verden med høy faglig kompetanse og evne til å gjøre en forskjell. Som en del av vårt team får du tillit, utfordrende oppgaver og god anledning til faglig og personlig utvikling. Alle nyansatte får tilpasset opplæringsprogram. Nå søker vi neste generasjon problemløsere www.sintef.no/jobbe

Masteroppgaver
Det er mulig å gjennomføre masteroppgaver i samarbeid med SINTEF.

Sommer jobber
Hvert år tilbyr vi en rekke sommerjobber. En sommerjobb vil gi deg et godt og realistisk bilde av SINTEF som framtidig arbeidsplass og de karrieremulighetene som finnes her. www.sintef.no/sommer

Berit Rian

Pressekontakt Administrerende direktør +47 95 03 18 85