Hoteller i Jordan vil slå verdensrekord

De ansatte og ledelsen fra en lang række jordanske hoteller vil torsdag den 30. Oktober forsøge at sætte verdensrekord i at danne det største flydende menneskelige maleri.

De hundredvis af deltagere vil være iført tøj i samme farver, og sammen vil de flyde på Det Døde Hav, så deres kroppe vil danne et gigantisk maleri. Hvad maleriet vil forestille, afsløres først under selve begivenheden, der kan opleves fra Det Døde Havs kyst.

Det Døde Hav ligger 420 meter under havets overflade og er dermed Jordens laveste punkt. Udover det store saltindhold er det også rigt på mineraler, og det er ikke muligt for et menneske at synke til bunds i det saltholdige vand.

Følgende hoteller deltager I rekordforsøget:

Crowne Plaza Jordan Dead Sea Resort and Spa, Holiday Inn Resort Dead Sea, Jordan Valley Marriott Dead Sea and Spa, ,Movenpick Resort and Spa Dead Sea,  Hotel, Kempinski, Hotel Ishtar, WinterValley, Warwick Resort and Spa,  Dead Sea Spa Hotel, Hilton Dead Sea Resort and Spa, and the King Hussein Bin Talal Convention Center.

Atlantis Rejser tilbyder pakkerejser til Jordan med fly fra Oslo:

Priseksempel for pakkerejse til det Døde Hav med fly fra Oslo:
Syv nætter på det femstjernede Kempinski Hotel Ishtar på dobbeltværelse med balkon og havudsigt inklusive halvpension.
Fra 9.726 NOK pr. person (ved 2 personer).

Afrejse Tors. 30 okt. 2014
Hjemrejse Tors. 6 nov. 2014

På apollo.no kan du se flere tilbud og priser på rejser til Jordan

• jordan