Nå kan du se årets Trinidad & Tobago Carnival Calendar

Årets karneval i Trinidad & Tobago nærmer seg. Selv om den viktigste hendelsen som utgjør Karibias største karneval, først ligger den 8 og 9. Februar så er feiringen er allerede i full gang med en rekke fargesprakende og festlige arrangementer og events.

Det offisielle programmet som teller mer enn 100 arrangementer, har nettopp blitt publisert på nettet og kan lastes ned av alle karnevalsinteresserede.

I tillegg til den store J'ouvert festen, som er tidlig på morgenen karnevals-mandag, og de mange etterfølgende opptogene med årets karneval inkluderer det den velkjente Soca Monarch finalen, Cricketspilleren Brian Laras populære fest søndagen, og en rekke helt nye events med DJs , mat, båtturer og soca musikk.

Du kan laste ned karneval kalenderen på http://www.ticketfederation.com/schedule

Planlegg karnevals-reisen din på www.gotrinidadandtobago.com

• karneval
  • eksotisk ferie