Mathias Holand - Varme & Bas Narvik AS

Eierskifte i Varme & Bad Narvik

Reidar Hanssen overdrar rørleggerbedriften Varme & Bad Narvik AS til Hans Ronny Karlsen og Mathias Holand.

Hans Ronny Karlsen vil være ny daglig leder, og han ser frem til den nye hverdagen.

- Markedet er veldig bra om dagen, og vi har aldri hatt så mye å gjøre som vi har nå. Jeg ser lyst på fremtiden, sier Karlsen.

Reidar Hanssen har drevet Varme & Bad Narvik og vært med i rørleggerkjeden VB siden oppstart i 1997, den gangen som den nordligste medlemsbedriften i VB. Hanssen skal fortsette å utføre oppdrag for bedriften.

- Jeg skal fortsette å jobbe, men Mathias og Hans Ronny skal overta ansvaret og bruke deres positive energi til å være kundebehandlere og rørleggere og kjøre prosjekt på en flott måte. Så skal jeg ta meg av kontrollskjema, tilbud og dokumentasjon, sier Hanssen.

Mathias Holand og Hans Ronny Karlsen har begge jobbet i Varme & Bad Narvik siden de startet der som lærlinger.

- Det er en tid for alt. Det kunne ikke skjedd på en bedre måte enn at de som har vært med i lang tid og kjenner bedriften overtar og fører den videre. Det er veldig bra, sier Reidar Hanssen.

Varme & Bad Narvik var en av de første bedriftene i VB og i Narvik som ble miljøfyrtårnsertifisert.

- Vi har et ansvar for miljøet, og vi prøver å følge det så godt som mulig. Det gir seg utslag i produktene vi leverer, de skal ha lang levetid. Vi selger ikke noe som skal kastes neste år, sier Hanssen.

Varme & Bad Narvik har per i dag syv ansatte. Bedriften er medlem i rørleggerkjeden VB som har opp mot 200 bedrifter og 1600 rørleggere i hele Norge.

For mer informasjon, kontakt:

Reidar Hanssen:

reidar@varmeogbad.com

Hans Ronny Karlsen:

hans@varmeogbad.com

Mathias Holand:

mathias@varmeogbad.com

Om VB

VB er en landsdekkende rørleggerkjede for både privat- og proffmarkedet. Med sine 200 rørleggerbedrifter og 1650 kunnskapsrike fagfolk leverer VB vann, varme og energi til hele Norge.

Henriette Gill

Pressekontakt Leder Markedsføring og kommunikasjon, VB Gruppen 90658933

Vi leverer vann, varme og energi til hele Norge!

Våre 160 rørleggerbedrifter og 1900 kunnskapsrike fagfolk får daglig muligheten til å utføre et vidt spekter av oppdrag for stadig flere kunder rundt omkring i vårt landstrakte land: Enten det er i store eller små hus, næringsbygg, skoler, skip, sykehus eller andre offentlige bygg – vi rådgir, installerer, drifter og vedlikeholder alt du kan tenke deg innen de tre områdene – og vi gjør det for både privat- og proffmarkedet.

VB Gruppen
Gamle Forusveien 49