VB Gruppen fortsetter samarbeidet med Norges Skiskytterforbund

VB Gruppen fortsetter samarbeidet med Norges Skiskytterforbund

VB Gruppen har vært samarbeidspartner for Norges Skiskytterforbund de siste tre sesongene. Nå forlenges avtalen for minimum én ny sesong.

– Vi er veldig glade for å fortsette det gode samarbeidet med Skiskytterforbundet. Skiskytterne våre er en herlig gjeng som gjennom hardt arbeid og gode verdier skaper prestasjoner i verdensklasse, forklarer Børge Aanestad, Salgs- og markedssjef i VB Gruppen.

Avtalen har en varighet på én sesong, med mulighet for forlengelse på ytterligere en sesong. For sesongen 2023/24 blir VB Gruppens logo å se på klær og utstyr til både elite-, rekrutt- og juniorlandslagene, i tillegg til å være synlig på nasjonale konkurranser og i en rekke samarbeidsprosjekter.

– Når vi nå har etablerert Norges første rørleggereide konsern, ønsker vi samtidig å øke synligheten og bygge en enda sterkere markedsposisjon. Skiskyting er en av Norges mest populære idretter og er en fantastisk måte å samle seg om historiske øyeblikk på, forklarer Aanestad.

I tillegg til å være synlig på utstyr og konkurranser skal Skiskytterforbundet være med på flere interne arrangementer i VB Gruppen.

– Vi jobber med verdens beste skiskyttere, som gang på gang presterer på høyest tenkelig nivå. Vi skal bruke litt tid på å legge opp en skikkelig god aktivitetsplan sammen, men allerede i mai skal de dele mer om måten de jobber på med oss i VB Gruppen og det gleder vi oss til, avslutter Aanestad.

Emner

VB Gruppen favner mer enn 1900 medarbeidere over hele landet, fordelt på i underkant 50 konsernavdelinger og rundt 100 tilknyttede Partnerbedrifter. Med et solid fotfeste i privat, bedrifts- og prosjektmarkedet, leverer vi vann, varme og energi for rundt tre milliarder kroner i året.

Henriette Gill

Pressekontakt Leder Markedsføring og kommunikasjon, VB Gruppen 90658933

Vi leverer vann, varme og energi til hele Norge!

Våre 160 rørleggerbedrifter og 1900 kunnskapsrike fagfolk får daglig muligheten til å utføre et vidt spekter av oppdrag for stadig flere kunder rundt omkring i vårt landstrakte land: Enten det er i store eller små hus, næringsbygg, skoler, skip, sykehus eller andre offentlige bygg – vi rådgir, installerer, drifter og vedlikeholder alt du kan tenke deg innen de tre områdene – og vi gjør det for både privat- og proffmarkedet.

VB Gruppen
Gamle Forusveien 49