Adobe-vinene i Norge er økologiske og kommer i både bag-in-box, pouch og PET

ADOBE - Det økologiske vinmerket som finnes i over 35 land

For andre år på rad er Adobe den mest selgende økologiske vinen i Chile*, og med sin tilstedeværelse i 35 land verden over, er Adobe også blitt et stort internasjonalt vinmerke. Emiliana er verdens største økologiske vingård med over 800 hektar sertifiserte vinmarker, og i tillegg har de 600 hektar sertifiserte biodynamiske vinmarker. Chiles naturlige naturbarrierer med ørken i nord, Antarktisk i sør, Stillehavet i vest og Andesfjellene i øst, gir optimale forhold før økologisk vinmarker.

*Ifølge uavhengig statistisk markedsanalyse utført av Nielsen.

ADOBE er Emilianas økologiske Reserva-linje, hvor fokuset er å fremheve hver druesort sin unike karakter i smakfulle og rimelige viner. På Vinmonopolet har Adobe rød pouch med druene Merlot Cabernet Sauvignon og Syrah vært tilgjengelig siden 2018, og på våren i 2020 kom det hele tre Adobe-nyheter i basis: Carmenere BIB (nå med ny 2019-årgang) og Adobe Rosé i både pouch og PET. Hele Adobe-sortimentet på Vinmonopolet finner du her.

Se etter Adobes ikoniske hanefar i hyllene, en hyllest til hva naturen kan gi oss av kraft og styrke.

ADOBE ROSÉ- ENDELIG PÅ LAGER IGJEN
Etter vårens og sommerens fantastisk salgssuksess er Adobe Rosé PET og pouch endelig tilbake på lager igjen. Og det med ung og frisk 2020-årgang. Begge vinen er å finne i basisutvalget, kategori 3.

Adobe Rosé PET koster 116,90 inkl. 3,- kr inkl. pant og kan pantes i alle dagligvarebutikker. Prisen på pouch'en er 219,90. Velger du Pouch og PET tar du et miljøsmart valg, siden emballasjen er så lett.

Visste du at Ikea har lansert KUNGSBACKA kjøkken med kjøkkenfronter av resirkulerte PET-flasker? Så husk å pante- det blir til noe fint!
Ikea.com