Fra venstre: Jon Ivar Traa, Solveig Traa, Per Kåre Kallevåg, og regionssjef i VestlandsHus, Lars Atle Aase

Bømlo Hus og Traa Bygg styrker sin posisjon på Haugalandet

Bømlo Hus og Traa Bygg styrker sin posisjon i byggebransjen ved ei sammenslåing der Bømlo Hus kjøper aksjene i Traa Bygg. Begge bedrifter er i dag veletablerte forhandlere i huskjeden VestlandsHus og har lang erfaring innen byggebransjen.

Med dette oppkjøpet ønsker Bømlo Hus/Traa Bygg å styrke sin tilstedeværelse og posisjon i regionen, og bidra til å fortsatt skape trygghet og tillit blant kundene. De ser frem til også i framtiden levere høy kvalitet og skreddersydde løsninger i områdene de opererer i. Per Kåre Kallevåg, daglig leder i Bømlo Hus sier følgende om oppkjøpet: "Traa Bygg drifter solid i dag og er kjent for å levere kvalitet, og har et svært godt rykte i sitt område. I tillegg er vi allerede kollegaer gjennom VestlandsHus, og dermed vant til å jobbe på samme måte. Vi ønsker fortsatt å levere samme gode kvalitet til kundene i Sunnhordland/Haugalandet som det vi alltid har gjort; kundene kan dermed fortsatt forvente faglig dyktighet, god service og solid oppfølgning, enten de befinner seg i Sunnhordland eller Haugalandet"

Solveig og John Ivar Traa ser frem til å bli en del av et større arbeidsmiljø, og sier følgende: "Sammenslåingen med Bømlo Hus vil være positivt for alle parter. Vi blir et større team, noe som vi oss muligheten til å spisse arbeidsoppgavene og utnytte ressurser på tvers av et større selskap. For våre kunder kan dere finne oss på samme kontor som før, og det vil være samme gjengen som jobber med kundene - både på kontoret og byggeplassen."

Kontaktpersoner:

Per Kåre Kallevåg