Sølve Monteiro begynte i den nyopprettede stillingen som løsningsarkitekt i VestlandsHus 1.februar

Nyansatt i VestlandsHus

1.februar begynte Sølve Monteiro i den nyopprettede stillingen som løsningsarkitekt VestlandsHus. Han kommer tidligere fra stillingen som systemutvikler i Driw. "Sølve blir en viktig del av IT-avdelingen i VestlandsHus, og vil tilføre selskapet viktig kompetanse som vi trenger på veien mot en mer digitalisert kundereise. Stillingen er en viktig brikke på veien mot å ruste VestlandsHus til å være tilpasset morgendagens boligbyggere på beste måte" sier daglig leder i VestlandsHus, Lars Erik Vinje.

VestlandsHus har hatt et rekordår i 2020 hvor vi økte salget med 20% og igangsetting med 23 %. Vi øker derfor staben på kjedekontoret med nok en nyopprettet stilling 1.mars. Da tiltrer en konseptutvikler. I tillegg søker vi nå etter både arkitekter og ingeniører til datterselskapet VestlandsHus Arkitekter på grunn av stor økning i oppdragsmengde.

Regions

VestlandsHus AS er en av Norges eldste landsdekkende boligbyggerkjede med 45 års fartstid. Vi i VestlandsHus AS bygger kvalitetsboliger i tidsriktig design. Vårt formål er ikke bare å bygge boliger, vi ønsker å skape hjem for våre kunder, noe som gjenspeiler seg i vår visjon: "Endelig hjemme".

Kjeden har hovedkontor i Ålesund hvor kjernevirksomheten er å tilrettelegge for at våre forhandlere kan levere en positiv, sømløs og problemfri byggeprosess fra A til Å. Vi leverer arkitekttjenester, markeds- og merkevarearbeid, innkjøpsstøtte og annen konsulentbistand. Vi ligger i 2020 an til å selge rundt 750 boliger i kjeden, noe som er en tredobling fra salget i 2017.