Kjetil Kolbjørnsen blir daglig leder i VestlandsHus Arkitekter

VestlandsHus Arkitekter ansetter daglig leder

VestlandsHus Arkitekter AS er stolte av at Kjetil Kolbjørnsen har takket ja til stillingen som daglig leder. Kolbjørnsen har siden mai 2023 hatt stillingen som teknisk sjef i selskapet. Konsernsjef i VH-gruppen, Trond Erik Skarshaug, er glad for å få Kolbjørnsen med i ledergruppen i selskapet: "Kjetil har omfattende erfaring i å drive og utvikle prosjekter av ulike størrelser og omfang. Han har en strategisk tilnærming og solid teknisk bakgrunn. Gjennom sin tidligere stilling som teknisk sjef har han fått grundig kunnskap om markedstrender, kundeforhold og arkitekturbransjens beste praksis. Denne ekspertisen vil spille en avgjørende rolle i å videreutvikle VestlandsHus Arkitekter i tiden fremover."

Kolbjørnsen ser frem til å fortsette å jobbe videre med teamet i VestlandsHus Arkitekter: "Dette er en dedikert og faglig dyktig gjeng som jeg har blitt godt kjent med. De har kommet med ønsker til forbedring av arbeidsverktøy, som har resultert i at vi har effektivisert måten vi jobber på. I tillegg er det en nyskjerrig og lærevillig gjeng, noe som er grunnen til at vi i dag kan tilby forhandlerne våre bedre 3D-visualisering til en gunstig pris. Vi skal sammen med våre samarbeidspartnere levere nyskapende løsninger som er rett for morgendagens boliger. VestlandsHus har alltid vært opptatt av å levere bygg og boliger av høy kvalitet. Nå jobber vi med mer bærekraftige konsepter, blant annet i samarbeid med Svanemerket. Målet vårt er å utvikle enda mer innovative løsninger for mer miljøvennlige bygg og boliger."

Videre forteller Kolbjørnsen at selskapet jobber tett med forhandlerne i VestlandsHus-kjeden: "Jeg har gjennom møter og samtaler med forhandlere fått gode innspill til forbedringer og hva de ønsker seg fra Vestlandshus Arkitekter. Jeg gleder meg veldig til å samarbeide videre med dem for å skape tjenester som best møter behovene de har i sin arbeidshverdag."