Super Bowl dagen derpå

Blogginnlegg -

Super Bowl dagen derpå

Man kjenner det på kroppen dagen derpå etter Super Bowl - i alle fall hvis du er norsk. Kampen begynte 00.30 norsk tid og var ferdig ca 04.00. Likevel valgte 48.000 seere å se Super Bowl på Viasat 4 og i Colosseum satt det 7-800 fans. Det synes vi er veldig stas.

Vi synes også det er veldig stas at hasjtaggen vår #viasatnfl var på andreplass på lista over trending hasjtagger på Twitter. Over oss var hasjtaggen #SuperBowlXLVIII, noe vi heller ikke sutrer over. Faktisk var de 5 første trending hasjtaggene på listen til @trendinaliaNO om Super Bowl!

Det var også morsomt å se at folk delte Super Bowl-opplevelsene sine med oss på Instagram under hasjtaggen #viasatnfl. Mange av tweetsene og bildene var ikke hard core Super Bowl-analyse, men kritikk av ekspert Thomas Foldviks gule slips.

Vi er svært fornøyde med årets Super Bowl-fest og tar oss en litt rolig dagen derpå, før vi begynner å planlegge neste års fest