Magnar Kvalvik og Petter Veland skal sammen lede La Liga stuntet, som skal vare i 24 timer.

24 timer med La Liga på Viasport

Søndag 22. mai skal Petter Veland og Magnar Kvalvik holde et 24-timers La Liga-maraton. Duoen skal sammen med gjester prate om alt som rører seg rundt spansk fotball, og stuntet sendes direkte på Viasport.no.

Kl. 00.00.00 natt til søndag starter Veland og Kvalvik på det som trolig er en norsk rekord i sammenhengende sportsprat. Sammen med en rekke gjester skal de to La Liga-ekspertene prate om absolutt alt som har med spansk fotball å gjøre i hele 24 timer.

- Da jeg og Petter skulle sette sammen en kjøreplan, og faktisk fikk problemer med å skvise inn alt vi ønsket å prate om i løpet av de 24 timene, var det ganske oppløftende mentalt. Det kan hende at gode forberedelser er den beste form for oppladning, sier Kvalvik.

Bakgrunnen for stuntet er å oppsummere La Liga-sesongen, som Viasat sikret seg i høst, samt se frem mot den helspanske finalen i UEFA Champions League som spilles lørdag 28. mai. Finalen sendes på Viasat 4.

La Liga-stuntet kan du se direkte her.

Disse gjester La Liga-stuntet.