Fredag sparkes Bundesligaen i gang på Viaplay og Viasport. Her fra en kamp mellom Bayern Munchen og Hertha BSC på Allianz Arena i februar i år. Foto:  Michaela Rehle/REUTERS/Scanpix
Fredag sparkes Bundesligaen i gang på Viaplay og Viasport. Her fra en kamp mellom Bayern Munchen og Hertha BSC på Allianz Arena i februar i år. Foto: Michaela Rehle/REUTERS/Scanpix

​Avspark på Bundesliga i kveld

Det er klart for en ny sesong med toppfotball i Tyskland. Alle kampene fra Bundesligaen sendes på Viaplay og Viasport.

Fredag kveld er det avspark i den tyske toppfotballen. Samtlige 306 av sesongen kamper i Bundesligaen sendes på Viaplay, tillegg vil vil fire til seks av de ni kampene hver spillerunde vises på Viasport-kanalene.

Oppstarten av Bundesligaen markeres med full studiosending ledet av programleder Ørjan Bjørnstad. I studio er ekspertene Rune Bratseth og Jan Åge Fjørtoft. Eivind Bisgaard Sundet kommenterer åpningskampen mellom Bayern München og Hoffenheim.

www.viasport.no ligger oversikten over all LIVE-sport som sendes på Nordic Entertainment Groups flater.