Kai Robin Havnaa vant på knockout mot Daniel Vencl fra Tsjekkia under The Homecoming i Sør amfi i februar. Lørdag møter han tyske  Frank Bluemle. Foto: NTB/Scanpix
Kai Robin Havnaa vant på knockout mot Daniel Vencl fra Tsjekkia under The Homecoming i Sør amfi i februar. Lørdag møter han tyske Frank Bluemle. Foto: NTB/Scanpix

​Havnaa bokser på Viasport+ lørdag kveld

Kai Robin Havnaa møter tyske Frank Bluemle i sin 13. kamp som proffbokser. Kampen sendes lørdag på Viasport+ kl. 20.15.

Dette er den første kampen Havnaa bokser etter det storslåtte boksestevnet på hjemmebane i Arendal i februar. Kai Robin er så langt i karrieren ubeseiret på sine 12 kamper, hvorav ti er vunnet på knockout.

Hans neste motstander er tyske Frank Bluemle. Bluemle har 15 seiere å skilte med, ti av dem på knockout, fem tap og to uavgjort.

Kampen mellom Kai Robin Havnaa og Frank Bluemle er den del av stevnet i Baden Arena i Offenburg, Tyskland, der tyske Arthur Abraham og danske Patrick Nielsen bokser hovedkampen om WBO-beltet i super mellomvekstsklassen.

Kampen til Kai Robin Havnaa sendes på Viasport+. Resten av stevnet sendes på Viaplay. Thomas Hansvoll kommenterer samtlige kamper.