MTG Sports UEFA Champions League team. Fv. Rune Bratseth, Morten Langli, Roar Stokke, Christian Ramberg, Daniel Høglund, Vidar Davidsen, Jan Åge Fjørtoft.

Slik sendes kvartfinalene i UEFA Champions League 2016/17

Det er duket for fire strålende kvartfinaleoppgjør i årets UEFA Champions League. Slik sendes kampene på MTGs flater.

Tirsdag 11.4
Juventus – Barcelona: Viasat Fotball
Borussia Dortmund – Monaco: Viasat 4

Onsdag 12.4
Bayern München – Real Madrid: Viasat Fotball
Atletico Madrid – Leicester: Viasat Sport

Tirsdag 18.4
Real Madrid – Bayern München: Viasat Fotball
Leicester – Atletico Madrid: Viasat 4

Onsdag 19.4
Barcelona – Juventus: Viasat Fotball
Monaco – Borussia Dortmund: Viasat Sport

På tirsdagene starter studiosendingen på Viasat 4 kl. 20.00, mens på onsdag er det Viasat Fotball som drar i gang sendingen til samme tid. Samtlige kamper har avspark kl. 20.45. Alle kampene kan også ses på nett via Viaplay.

I studio sitter programleder Christian Ramberg med gjester.

#viasatfotball