Viasat Golf viser hele US Masters direkte

Torsdag kveld klokken 21.00 settes årets US Masters i gang, men allerede på onsdag kveld åpner festen med US Masters populære og uhøytidelige par 3-turnering. Viasat Golf og Viasat Sport HD følger turneringen direkte helt frem til avslutningen på søndag.

- Med hele verdenseliten samlet og magnoliaene og azaleane i full blomst på en grønn Augusta-bane er US Masters definitivt årets TV-begivenhet for alle golfinteresserte. Phil Mickelson er sannsynligvis den største favoritten til å ta seieren hjem, men det er også på høy tid at Tiger Woods endelig våkner til live – og ingen steder er bedre å slå tilbake på enn i årets første Masters-turnering, sier Viasats Golfs kommentator Per Haugsrud.

Sendetider Viasat Golf og Viasat Sport HD:

Onsdag 6. april kl. 21.00-23.00: direkte på Viasat Golf.

Torsdag 7. april  kl. 21.00-01.30: direkte på Viasat Golf. Viasat Sport HD sender direkte fra 23.30.

Fredag 8. april kl. 21.00-01.30: direkte på Viasat Golf og Viasat Sport HD.

Lørdag 9. april kl. 21.30-01.00: Direkte på Viasat Golf og Viasat Sport HD.

Søndag 10. april kl. 20.00-01.00: Direkte på Viasat Golf og Viasat Sport HD.

Kommentatorer er Per Haugsrud og Hallvard Flatland.

Følg Viasat Golf på Facebook: http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Viasat-Golf-Norge/