Viasat sikrer eksklusive golfrettigheter

Viasat har forlenget de eksklusive rettighetene til å vise PGA Europatouren, verdensmesterskapet i golf, Ryder Cup, The Open, US PGA Championship, The Asian Tour, samt British Open for kvinner. Viasat har allerede sikret seg rettighetene til å vise PGA-touren frem til og med 2015.

Viasats omfangsrike golfportefølje gir seerne muligheten til å følge de største stjernene i de viktigste turneringene, samt norske Knut Børsheim på Europatouren. Totalt viser Viasat mer enn 1700 timer golf direkte per år. Turneringene sendes primært på den rendyrkede golfkanalen Viasat Golf og via nett-tjenesten Viaplay. Turneringshøydepunktene vises i tillegg på Viasat Sport HD. Viasat Golf er tilgjengelig på Viasats satellittplattform, på kabel-TV hos GET og Canal Digital, samt via IPTV-leverandørene Altibox, NextGenTel, Homebase og Telenor.

• pga europatouren
  • ryder cup