​Viasport i samarbeid med NM i straffespark

​Viasport i samarbeid med NM i straffespark

Viasport inngår samarbeid med NM i straffespark. Finalerundene spilles lørdag 26. mai på Viasports Champions Square på Youngstorget, i forbindelse med visningen av UEFA Champions League-finalen.

128 lag møtes til de innledende rundene på Kringsjå fredag 25. mai og lørdag 26. mai. Først spilles innledende runder med puljespill, der de beste fra hver pulje går videre til sluttspill. Kvartfinaler, semifinaler og finale spilles på Viasports heldagsarrangement Champions Square.

Vinnerlaget får kontingent til å representere Norge i VM i i København 14. juli.

Sluttspillet fra Youngstorget streames på Viasport Fotballs Facebook-side.

For mer informasjon om arrangementet, se her