Mer Nascar på Viasat Motor, Viasat Sport HD og Viaplay

Viasat har forlenget TV-rettighetene for motorsportklassikeren Nascar med tre nye år. Avtalen betyr at Viasat blant annet vil vise Sprint Cup Series og Camping World Truck Series. Allerede 26. februar innledes sesongen med klassikeren Daytona 500. Avtalen strekker seg frem  til og med sesongen 2014.

Målt i popularitet er Nascar en av verdens største og viktigste motorsportrettigheter. Daytona 500 som ruller i gang neste helg markerer starten på årets sesong. Premiereløpet er det første av sesongens 36 løp og er en ekte amerikansk klassiker som samler rundt 220 000 tilskuere.

Nascar-høydepunkter i februar:

Lørdag 18. februar: Sprint Cup Series: Budwesier Shootout. Direkte.

Fredag 24. februar: Camping World Trucks: NextEra Energy Resources 250. Direkte.

Søndag 26. februar: Sprint Cup Series: Daytona 500. Direkte.

Nascar vises på kanalene Viasat Motor, Viasat Sport HD og på nett via Viaplay.

• vi
  • viasat motor