Se TV-høydepunktene når som helst uten å ta opp: Viasat lanserer ni nye playkanaler!

Nå Lanserer Viasat  ni nye playkanaler som gir Viasats parabolkunder mulighet til når som helst å se serier, filmer og programmer som har vært vist på kanalene CNN, CNBC, Cartoon Network, Boomerang, TCM, MTV, Viasat Crime, Nick Jr og Nickelodeon. Viasat tilbyr totalt 16 playkanaler, som gir seeren mulighet til å se favorittprogrammene sine uten å måtte huske på TV-tablået eller PVR-opptak.

Viasats playtjeneste er Norges mest omfattende kanalarkiv direkte i TV-mottakeren. Playkanalene gir kundene tilgang til programhøydepunkter i fjorten dager etter at de har vært sendt på TV. De nye playkanalene gir kundene tilgang til blant annet klassiske filmer fra TCM, krimserier fra Viasat Crime, nyhets- og aktualitetsprogrammer fra CNN og CNBC samt populære barneprogrammer fra barnekanalene Nickelodeon, Nick Jr og Cartoon Network.

- Vi er glade for å gjøre TV-hverdagen for Viasat-kundene enklere og enda mer fleksibel. Med programmer, serier og filmer fra hele 16 playkanaler får Viasats kunder når som helst tilgang til et unikt bibliotek med kvalitets-TV, sier administrerende direktør Erik Z. Børresen i Viasat.

I tillegg til de nye playkanalene tilbyr Viasat opptak og forhåndspremierer av programmer og serier fra TV3, Viasat 4, TV1000, Viasat Explorer og Viasat History.

For å få tilgang til Viasats playkanaler trykker man på VOD-knappen på fjernkontrollen. Man må i tillegg ha en HD-mottaker og være tilkoblet internett. I tillegg til et bredt utvalg av playkanaler og en egen leiefilmtjeneste med tusenvis av filmer, tilbyr Viaplay en komplett underholdningstjeneste som er åpen for alle. Viaplays nettportal tilbyr film, sport og TV-serier på PC, mobil, nettbrett og i smart-TVer fra LG og Samsung. Les mer på viaplay.no.

• Livsstil, mote, fritid

• cnbc