Vistaprint tilbyr bedriftseiere nye muligheter med klistremerker

Venlo, Nederland – 6. mai 2010 – Vistaprint N.V.  (Nasdaq: VPRT), selskapet som tilbyr personliggjorte produkter og tjenester for små bedrifter og privatpersoner, annonserte i dag at de har lansert postetiketter og klistremerker til bil på alle av selskapets 20 lokaliserte websider. Disse nye produktene er perfekte for kunder som ønsker å styrke varemerket sitt og bli mer synlige. Disse høykvalitetsproduktene er tilgjengelige i kvantum så lavt som 1, og starter på 29 kroner.

Vistaprint gjennomførte nylig en undersøkelse blant kundene sine der de spurte hvilke produkter kundene ønsket at selskapet skulle tilby. Klistremerker ble ofte nevnt av småbedriftseiere i denne sammenheng. Med et ønske om møte kundenes behov, begynte Vistaprints produksjon- og markedsføringsteam å jobbe med å få dette produktet på plass så fort som mulig.

I et åpent spørsmål i samme undersøkelse, ble kunder spurt hvordan de ville brukt produktene. Utenom primærbruken var noen av svarene kontaktinformasjon til håndverkere til å sette på for eksempel varmeapparater og andre apparater, dekorering av pakker og konvolutter som skal sendes i posten og politiske applikasjoner.

”Kundene våre har lenge spurt etter postetiketter og klistremerker til bil, så det er ingen tvil om at dette er noe de ønsket at vi skulle tilby, sier Mansi Mohnani, som jobber med produktmarkedsføring hos Vistaprint. ”Dette nye tilbudet gjør at våre kunders varemerker lettere klistrer seg på minnet hos folk. Akkurat som med andre reklameprodukter, er klistremerker en perfekt måte å bli lagt merke til på i det daglige liv. Det gjør varemerket lettere å gjenkjenne og tiltrekker nye kunder”.

Det er enkelt å lage klistremerker. Kunder går bare inn på http://www.vistaprint.no/klistremerkertilbil eller http://www.vistaprint.no/postetiketter. Her kan de velge blant hundrevis av designmaler eller laste opp et eget design, og de kan skreddersy tekst og legge til logoen sin for et helt unikt produkt. Prosessen tar kun minutter, og kundene kan få produktene levert på kun syv arbeidsdager. Klistremerker til bil er tilgjengelig både i rektangulær (279 x 76 mm) og oval (127 x 76 mm) form. Postetiketter finnes i både liten (87 x 49 mm) og stor (102 x 76 mm) størrelse. Den lille varianten leveres på ark med 10 klistremerker per ark, og den store varianten kommer i ark med fire klistremerker per ark.

Vistaprint gir komfort til kundene sine ved å tilby produkter de kan ha tillit til. Av rimelige produkter av høy kvalitet tilbyr selskapet for eksempel visittkort, postkort, adresseetiketter og bannere; reklameprodukter som capser og personliggjorte t-skjorter, og markedsføringstjenester som websider og email-markedsføring. Det er enkelt å bestille varer fra Vistaprint; kunder kan gå inn på websiden 24 timer i døgnet, designe produkter og bestille med kun et par museklikk. De fleste produktene kan designes, bestilles og få tilsendt på kun en uke.

Om Vistaprint
Vistaprint N.V. (Nasdaq:VPRT) hjelper årlig mer enn 8 millioner små bedrifter og privatpersoner med en enkel måte å gjøre et godt inntrykk på til en rimelig pris. Med en unik bedriftsmodell støttet av særegen teknologi, fasiliteter for produksjon av store volum og ekspertise innen direkte markedsføring, kan Vistaprint tilby produkter både for små bedrifter og privatpersoner. Selskapet tilbyr alt fra visittkort, stempler og websider til invitasjoner, takkekort, krus og mer. Som et globalt selskap sysselsetter Vistaprint mer enn 1950 personer, opererer med websider i 20 ulike land og sender varer til mer enn 120 land i hele verden. Vistaprints brede tilbud av produkter og tjenester er lett tilgjengelige på internett, 24 timer i døgnet, på www.vistaprint.no – og kommer med en 100 % fornøyd – garanti.

Vistaprint og Vistaprint-logoen er firmanavn og varemerke tilhørende Vistaprint N.V og dets datterselskaper. Alle andre varemerker og produktnavn som finnes i denne kunngjøringen, kan være respektive eieres varemerker eller registrerte varemerker.

Vistaprint

mediarelations@vistaprint.com