365 dager i året og 24 timer i døgnet

Weland AS tilbyr nå også produkter for utemiljø

I sortimentet frå Weland Utemiljø inngår miljøhus, sykkelhus, sykkelskur, servicestasjoner for sykler, informasjonstavler, restaurantgjerder og benker.

Disse produkter står imot all slags vær som sol, mildt sommerregn, voldsomme høststormer, snøvær, frost og is. Så sant de forankres riktig, står de støtt og tilnærmet vedlikeholdsfritt til evig tid. En fellesnevner er enkel montering og korte leveringstider.

- Vi tror på å gjøre hverdagen din enklere. Derfor har vi tusenvis av produkter som tåler å stå ute i all slags vær. Alle våre produkter er utviklet og produsert ved egne fabrikker i Sverige og er har blitt til takket være smålandsk viljestyrke, lydhørhet for kundenes behov og et ønske om å bidra til en bedre verden, sier Knut S. Larsen, Daglig Leder, Weland A/S.

Welands produkter for utemiljø skaper trygge parkeringsplasser, avskilte uteserveringer, renere miljøer og sikre informasjonsflater med produkter som varer, år ut og år inn.

- Velkommen til en verden av inspirasjon for utemiljøet ditt. Vi har åpent 24 timer i døgnet, 365 dager i året, forklarer Knut S. Larsen.

Se hele sortimentet vårt på welandutemiljo.no. Kontakt oss gjerne, så forteller vi deg mer om hvordan vi kan gjøre hverdagen din enklere.

Weland AS

I Oslo har datterselskapet Weland AS kontor og lager. Weland AS ble startet i 1979. I sortimentet inngår blant annet gitterristprodukter, trapper, rekkverk, gangbaner, mesaniner, taksikkerhet, solpanelfester, entrématter og balkonger.

Weland AS
Svennerudveien 34