Pressemelding -

Wilfa lanserer blenderen IMMIX – perfekt for å lage frisk smoothie for hele familien!

Immix er en kraftig blender i stilig nordisk design kombinert med smarte og unike funksjoner, slik at du oppnår det beste resultatet.

Automatisert rengjøringsfunksjon, glasskolbe som tåler varme, digitalt display og forhåndsinnstilte programmer er bare noen av funksjonene som Wilfas nye blender er utstyrt med.

En blender er et av kjøkkenets mest allsidige produkter. Den kan selvsagt brukes til å lage smoothie, friske drinker, knuse is, mikse suppen glatt og mye mer. Men kanskje viktigst av alt er blenderen et verktøy som gjør det lettere å få i seg dagsbehovet av frukt og grønt, som for mange ellers kan være en utfordring å lykkes med.

Immixs funksjoner

• Blenderens kolbe er laget av varmebestandig materiale som tåler opptil 90 ºC og store temperaturforskjeller. Det er perfekt hvis du vil blande varme supper, barnemat eller annet varmt innhold i blenderen din.
    • Det digitale displayet på blenderen teller ned tiden slik at du enkelt vet hvor lang tid som gjenstår.
      • Det følger med en praktisk matstapper som kan brukes til å stappe ned og røre i ingrediensene mens blenderen kjører. Matstapperen er nyttig å ha, spesielt hvis du har i lite væske eller ingredienser som knivene ikke får tak i.
      • Immix er utstyrt med 4 programmer for enkel og smidig bruk: knuse is, full-smoothie, halv-smoothie og automatisk rengjøring. Trykk på start og blenderen stopper automatisk når programmet er ferdig. Hvis du vil styre hastighet og tid selv, kan du gjøre det med hjulet på blenderen.
      • Den automatiske rengjøringsfunksjonen gjør det lettere å rengjøre kolben etter at du har brukt den. Fyll kolben med varmt vann og et par dråper med oppvaskmiddel, velg auto clean-programmet og trykk på start. Vent til blenderen stopper og så er det bare å helle ut vannet og blenderen er klar for en ny smoothie.

IMPONER MED EN GRØNN AVOCADO SMOOTHIE

• 1 moden avokado
      • 1 banan
      • 10 g fersk ingefær
      • 2,5 dl appelsinjuice
      • 50 g hakket spinatbladspinat
      • 50 g hagegryn
      • 1/2 sitron, sitronsaft
      • 1/2 lime, limejuice

Ha alle ingrediensene i blenderen og start programmet for en halv-smoothie. Tips! Tilsett noen isbiter så får du en ekstra kald og smakfull smoothie. Enjoy!

• Livsstil, mote, fritid

• blender
      • produktlansering
      • kjøkkenapparat

Wilfa er et norskeid selskap som ble etablert i 1948 og er i dag en av Nordens ledende leverandører av småelektriske artikler til de tusen hjem. Wilfa er et ledende merkevare med fokus på design, kvalitet, sikkerhet og innovasjon. Vi har fokus på miljø i alt vårt arbeid, og fra våren 2020 er Wilfa miljøsertifisert og blitt en miljøfyrtårn bedrift – det er vi stolte av!

Ken Kristensen

Pressekontakt Sales director +47 91116016