Chris Abolade snur opp ned på uka

Chris Abolade snur opp ned på uka

Chris Abolade aka ABBO overrasker mange, selv allvitende 730.no og dem som kjenner ham, når han slipper debuten «Mandag». På en fredag.

Oslogutten er best kjent som drivende dyktig fotograf, dynamisk daredevil og en del av det kreative kollektivet BROSLO

Beskrivelsen «et introvert sinn i en ekstrovert kropp» passer godt, og det har tatt tid før artisten Chris Abolade var komfortabel med å ta plass. Men tanker blir tekster som må ut. Som finner form underveis, for eksempel på baksiden av kassalapper fra Stress. Det er ekte. Ektefølt. Umiddelbart. Upretensiøst, men gjennomført.

«Mandag» kommer rett fra hjertet.
Mugisho har produsert.
Ute idag, fredag 13. oktober.

Og du finner den her

Se snasen introvideo, med låta BROSLO CITY, her:

Følg Chris Abolade på Instagram og Facebook for nyheter og oppdateringer!

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.

Pressekontakt Project Manager Domestic Prosjektleder for SKAAR, Julie Bergan, Chris Holsten og LAUREN + 47 478 65 722

Pressekontakt Senior Project Manager Domestic Prosjektleder for Emilie Nicolas, donkeyboy, Madden, Fay Wildhagen, Åge Aleksandersen, Kristian Kristensen, Eva Weel Skram, Anne Grete Preus og Susanne Sundfør +47 95 82 54 20
Yordana Jakobsen

Pressekontakt International Project Manager +47 47 30 64 73