Marie Munroe ute med ny singel!

Marie Munroe ute med ny singel!

I tillegg til en rik og allsidig stemme, er rastløshet noe som identifiserer Marie Munroe; hennes liv og karriere har vært full av endring. Musikk hun tidligere har utgitt, har kanskje ikke identifisert henne fullstendig, men det har absolutt vært med på å definere veien hun nå går med sin nye singel «A Million Things».

Fra en karriere i Skandinavias spektakulære jazzscene og over til popverdenen opptrådte Munroe tidligere under sitt eget navn, Hilde Marie Kjersem. Gode kritikker og anerkjennelse fulgte, i tillegg til to Spellemann-nominasjoner og samarbeid med noen av Norges mest eminente musikere. Likevel er det nå som Marie Munroe, at man merker en følelse av frigjøring fra fortiden, og med dét en fullstendighet i musikken.

Singelen «A Million Things» er første smakebit fra albumet Under My Skin, et album du får gleden av å høre fra januar av. Mens det er et snev av nordisk kulde i Marie Munroes musikk, er det også langt mere dybde enn kjølige synther og fjerne elektroniske trommerytmer. De dristige og utfordrende melodiene bringer fram en ny og annerledes energi.

«Det føles som om jeg har klart å skrive låter som jeg kanskje har lengtet etter, men som jeg har følt at jeg ikke har funnet frem til i meg selv, før nå.», uttaler Munroe.

«A Million Things» er nå tilgjengelig i Spotify, iTunes/AppleMusicWimp/TIDAL!

Følg Marie Munroe på Facebook og Instagram

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.

Warner Music Norway