550 personer var med och förgyllde kvällen!

Vilket strålande 20 årsjubileum!

Vårt 20 årsjubileum blev en underbar kväll tack vare våra fantastiska artister, talare, volontärer, personal, medicinska experter och sist men inte minst alla våra gäster!

Ett innehållsrikt och strålande jubileum!

20 årsjubileum för 1,6 miljonerklubben i Vinterträdgården på Grand hotell.

Jubiléet visade hur stor betydelse vår satsning på kvinnor och hälsa har betytt för många när det gäller kvinnors hälsa. Som folkbildare har vi lyckats förändra mycket. Under de 20 åren som 1,6 miljonerklubben har verkat för kvinnors hälsa har vi spridit kunskap om nya rön, ny forskning och annat som påverkar vår hälsa.Vi har även inspirerat genom all kultur vi har kunnat bjuda våra medlemmar på, genom våra underbara ambassadörer. På vår Facebooksida kan ni se alla bilder från kvällen.

1,6 miljonerklubbens jubileumsbok lanserades på bokmässan i år och har gjort succé – Kvinnor & Hälsa, så mycket bättre! Författarna till boken är ett 20-tal medicinska experter som berättar om sina specialområden. Det är en lättillgänglig uppslagsbok och en fin julklapp. Klicka här för att köpa boken:

Inför jul har vi ett fantastiskt erbjudande - ett paketpris för jubileumsboken och vår kalender: 300 kr plus porto.

Ge bort ett medlemskap, så hjälper du oss att växa. Klicka här:

Alexandra