Bokrelease den 2 oktober: Livspusslet – hur gör man?

Bokrelease den 2 oktober: Livspusslet – hur gör man?

Ett vackert hem, en trimmad kropp, en strålande karriär, en lycklig familj! I boken Livspusslet berättar Camilla Läckberg, Katerina Janouch, Annika Jankell, Monika Ahlberg, Zinat Pirzadeh och 12 andra välkända och framgångsrika kvinnor från pusselgenerationen om livet och hur man får ihop det.

Välkommen på bokrelease tisdagen den 2 oktober kl. 16-17.30!

Plats: Summit, Grev Turegatan 30
OSA till ranna@1.6miljonerklubben.com

Om Livspusslet - hur gör man?
Vad är det som driver pusselgenerationen? Varför säger vi ja när vi egentligen vill säga nej? Dagens kvinnor är fantastiska, duktiga, välutbildade och kan så mycket. De går långt i sina yrken genom sitt hårda jobb. Tappar de något på vägen? I boken delar 17 välkända kvinnor med sig av sina livserfarenheter. De berättar hur de lyckas med konsten att placera alla pusselbitar så rätt att dygnets 24 timmar räcker till.